Udělejte si vlastní diagnostiku.
- Základní věc při prvotní diagnostice je kontrola veškeré kabeláže. A to jak UTP (internetový kabel), tak i napájecích kabelů. Kabel vždy vytáhněte jak z vlastního zařízení (router, modem, atd.) tak i ze zásuvky, ze které vede. Zkontrolujte koncovky, očistěte od nečistot a zapojte zpět. Pokud máte možnost kabel rovnou vyměňte.
- Zařízení jako je router, modem, anténa, nebo switch vytáhněte z elektřiny na dobu nejméně 30 sec. Je to opravdu důležité, někdy tato na první pohled banální věc vyřeší mnoho problému ze zaseknutým provozem na vašem zařízení.
- Zkontrolujte nastavení IPv4 adres v PC, nebo routeru. Pokud máte kabel rovnou do PC a router vůbec nepoužíváte zkontrolujte nastavení IPv4 v PC viz. návod 1 a 2.
- Pokud používáte router mrkněte na návod číslo 3 a 4.