Proč nefunguje internet ?

 



Udělejte si vlastní diagnostiku.
  1. Základní věc při prvotní diagnostice je kontrola veškeré kabeláže. A to jak UTP (internetový kabel), tak i napájecích kabelů. Kabel vždy vytáhněte jak z vlastního zařízení (router, modem, atd.) tak i ze zásuvky, ze které vede. Zkontrolujte koncovky, očistěte od nečistot a zapojte zpět. Pokud máte možnost kabel rovnou vyměňte. 
  2. Zařízení jako je router, modem, anténa, nebo switch vytáhněte z elektřiny na dobu nejméně 30 sec. Je to opravdu důležité, někdy tato na první pohled banální věc vyřeší mnoho problému ze zaseknutým provozem na vašem zařízení.
  3. Zkontrolujte nastavení IPv4 adres v PC, nebo routeru. Pokud máte kabel rovnou do PC a router vůbec nepoužíváte zkontrolujte nastavení IPv4 v PC viz. návod 1 a 2.
  4. Pokud používáte router mrkněte na návod číslo 3 a 4.
Návody:
  1. IPv4 – Win7
  2. IPv4 – Win10
  3. Router TP-Link + Video
  4. Router Tenda + Video
Pokud shledáte, že u Vás žádný problém není a veškeré nastavení i kabeláž máte v pořádku, kontaktujte technickou podporu svého dodavatele internetu.

PŘISPĚJTE AUTOROVI STRÁNKY